Zomergeur: White Musk Sun Glow

Oehh, ik kon de verleiding niet weerstaan toen ik White Musk Summer Glow zag staan bij de Body Shop. Een paar jaar geleden droeg ik graag de originele White Musk, een half jaar geleden kocht ik White Musk Libertine, en m’n vriend draagt de mannengeur van White Musk. Dus wat doe je als er een nieuwe versie uit komt? Dan probeer je die! Nou, ik stond gewoon te springen van enthousiasme toen ik ‘m rook. LEKKER!

Op het moment dat ik dit artikel schrijf (zaterdag 5 mei) geldt nog de 25% korting op alle damesgeuren, ik weet niet of dat vandaag nog zo is. In ieder geval kost de White Musk Sun Glow 60 ml normaal 19,95 en met de actie 14,96. Dat is toch geen geld voor een geur!

Dit zegt The Body Shop:

Deze zomerse geur is een sensuele en verassende melange van heerlijke bloemengeuren met vleugjes citroen, pioen, sandelhout en muskus. Het elegante en sensuele White Musk® Sun Glow is het parfum voor feestelijke zomeravonden buiten en verleidelijke nachten binnen.

Ik vind ‘m heerlijk! De combinatie van de friszoete, fruitigere geuren van citroen en muskus gecombineerd met de zwoele muskus is echt perfect. Sexy en fris. Een echte zomergeur! Deze behoort nu echt tot m’n favorieten en gaat overal mee naar toe!

Bestel ‘m online of ga naar een body shop bij jou in de buurt!

Getagged , , , , , ,

4 thoughts on “Zomergeur: White Musk Sun Glow

  1. begirlish schreef:

    Wordt helemaal enthousiast van dit artikel! Moet hem snel ruiken!

  2. Malou schreef:

    Klinkt goed zeg! Ik ben heel erg benieuwd!

  3. MissEvie.nl schreef:

    Oeh dat klinkt echt goed! En het flesje ziet er ook zo mooi uit 🙂

  4. Tirsa schreef:

    Heerlijke geur lijkt me!

Geef een reactie

