Haul: FeelUnique.com

Via een Youtube video van FleurdeForce kwam ik achter de website feelunique.com, die su-per veel mooie beauty merken heeft – ook die je niet in Nederland kan krijgen – en gratis verzendkosten heeft! Op advies van Fleur wilde ik het Caudalie Beauté elixer kopen, maar daar bleef het – natuurlijk – niet bij. Kijk mee!

Als eerste dus het Caudalie Beauty Elixer. Deze kost 12,38 euro voor slechts 30 ml. Een dure grap dus! Er zijn ook grotere formaten maar ik besloot eerst maar eens dit kleintje te proberen. Ik heb er veel goeds over gehoord in ‘beautyland’ en er volgt binnenkort een review. Hij ruikt heerlijk en de bedoeling is dat het je make-up/gezicht opfrist gedurende dag. Ook zou het werken als setting spray én fijn zijn om voor het aanbrengen van je make-up te gebruiken. Ik heb ‘m nu twee dagen gebruikt en wat een heerlijk spul! Ik krijg er echt een mooie glanzende huid van. Een review volgt!

Daarnaast had ik ook zin om weer eens een product van Stila te proberen. Ik was al een tijdje opzoek naar een subtiele shimmer/highlighter en vond dit product van Stila: All Over Shimmer – Liquid Luminizer. Ik koos de kleur pearl, parelmoer dus. Er is ook een meer goudkleurige variant, maar ik wilde juist iets naturels. Deze kostte 17,50 euro, ook een flinke prijs. Wel zit er 25 ml in, en dat is véél voor een highlighter. Het potje is nog groter dan een flesje Catrice nagellak. Het effect is subtiel en mooi. Als je wil weten wat ik er precies van vind, ook hiervan binnenkort een review!


Tot slot koos ik voor lipcote. Toch wel een beautyklassieker! In 2011 zelfs nog verkozen als ‘Beauty Best’ door Vogue. Dit product zou er voor moeten zorgen dat je lipstick langer blijft zitten. Ik heb het even geprobeerd en merkte inderdaad het verschil, m’n lippen gaven niet af van m’n glas. Wel smaakt het een beetje bitter en dat is toch wel jammer! Maar ik ga het een tijdje proberen en wie weet volgt ook hier een review van. Dit was het goedkoopste product dat ik bestelde en heeft me 4.74 euro gekost.

Wat vind jij van de producten? En kende je feelunique.com al?

Getagged , , , , , ,

11 thoughts on “Haul: FeelUnique.com

  1. beautybootable schreef:

    Ik kende het niet niet, maar ben wel reuzebenieuwd naar de Highlighter! Dus daarvan mag snel een reviewtje komen 😀

  2. Miriam schreef:

    Leuke aankopen, ben benieuwd naar je reviews!!

  3. begirlish schreef:

    Goede uitvinding die lipcote! Wel jammer van de bittere smaak, bah.

    • glamblogmadeli schreef:

      Ik heb het nog een keer geprobeerd en nu had ik het niet, haha. Misschien teveel opgedaan of was het – voordat het was opgedroogd – een beetje aan de binnenkant van m’n lippen gaan zitten waardoor ik het kon proeven!

  4. Lifesplash schreef:

    Die lipcote vind ik wel interessant! Ben benieuwd naar de reviews! xx

  5. MissEvie.nl schreef:

    Wat een fijne producten heb je gekocht! Die highlighter ben ik erg benieuwd naar 🙂

  6. Louna Beauty schreef:

    leuke producten. Ben benieuwd 😉

  7. soraya schreef:

    Oeh, ik wil wel een review van die lipcote zien hoor! Ik haat het als mijn lippenstift afgeeft aan een glas een goede oplossing is dan drinken met een rietje maar als je ergens op bezoek bent hebben ze dat niet altijd.

  8. Paola schreef:

    Leuke producten! Ik kende het nog niet, maar ben er wel benieuwd naar!

  9. BeautyChef schreef:

    Wat zit er veel product in die highlighter zeg! Daar ben ik wel benieuwd naar. Verder heb je ook leuke producten gekocht! 🙂

  10. Teresa schreef:

    I actually just purchased my first 2 Stila products and they are so good! I got the prime pot and the waterproof all day eyeliner. WIsh I knew about these products earlier!

    invasionista

Geef een reactie

