Wishlist time! 6 Mei

Het is weer zondag dus tijd vooreen wishlist! Ik heb weer uren verspild achter het internet waar ik me heb lopen vergapen aan de mooiste beauty producten, tassen, sjaals en kledingstukken. Ik wil het allemaaaaaal wel! 

H&M Kimono
£15 – hm.com
Hij zit een beetje verstopt, maar dit is een prachtige kimono van H&M met heldere kleuren. 19,95!

H&M wrap around skirt
£7.99 – hm.com
Deze vind ik zo leuk! Ook verkrijgbaar in zwart. Niet duur, en perfect voor in de zomer!

H&M cotton shorts
£13 – hm.com
Nog meer H&M! Wat een leuk kleurtje! En met die touwtjes, super schattig en sportief. Leuk met wedges of gewoon met sandaaltjes. Ook tof met een bikinitopje in het park!

$110 – topshop.com
Zucht, ain’t it pretty? En ain’t it expensive? Ab-so-luut niet nodig, maar de kleur is zo prachtig! En hij is geloof ik nog handig ook. Mocht je zin hebben om me een kadootje te geven, doe dan deze maar 😉

Tote bag
$40 – target.com
Ik heb eens even geshopt op Target.com. Ze verzenden niet naar Europa, maar daarom hadden ze perfecte items voor op mijn wishlist. Deze tas was er vorig jaar ook al en heb ik voorbij zien komen op vlogs van Amerikaanse meiden. Zo leuk met die glitterlijnen er in verwerkt! Perfect voor een dagje park of strand.

Clutch
$17 – target.com
Ook deze clutch spotte ik op Target. Tas numero 3, I know. Wat een leuke coraal kleur in combinatie met die Aztec print. I like!

Floral scarve
£35 – topshop.com
Deze bloemige sjaal zie ik iedere keer weer voorbij komen op Topshop. Ik wil al heel lang een sjaal bij Topshop bestellen, deze of de mintgroene van vorige week. Maar ze zijn zo duur en ik heb het écht niet nodig

Chantecaille tinted moisturizer
$64 – nordstrom.com
Ik weet niet meer welke Youtube Guru ik hier over hoorde, maar volgens mij was het fleurdeforce. Zij was hier helemaal lyirsch over. Dé perfecte tinted moisturizer. En daar ben ik, groot fan van lichtdekkende cremes of foundations, natuurlijk altijd naar op zoek. Maar oei, wat duur!

Face cleanser
$6.99 – target.com
Ook deze zag ik toevallig voorbij komen op Target. Dit schijnt een super fijne wash te zijn voor meiden met acne of een onzuivere huid. Ik heb daar inmiddels niet meer zo heel veel last van, maar ben toch wel heel benieuwd naar dit product! Met grapefruit, lekker!

natural face palette too faced
€53 – nelly.com
Tot slot dit leuke palette van Too Faced. Ik zeul me vaak een ongeluk met blush, bronzer, highlighter, concealer, etc. Dat zit allemaal samen in dit schattige pakketje. Heel leuk, en ik vind de kleuren ook echt mooi en naturel. Leuk leuk leuk!

Beetlejuice Collection Models Own
€30 – prettypolish.nl
Tja, deze wil ik toch al wel heel lang heel graag. De mooie beetlejuice lakjes van Models Own! Op prettypolish is de gehele collectie nu te krijgen voor dertig euro, afgeprijsd. Zal ik ’t doen?

Zo, pfft wat een artikelen weer! Ik wil echt veel te veel!! Zit er iets tussen wat ook wel op jouw wishlist zou kunnen staan? Of heb je iets héél anders dat je graag wil hebben?

Getagged , , , , , , ,

13 thoughts on “Wishlist time! 6 Mei

  1. jessy125 schreef:

    ziet er super leuk uit!

  2. MissEvie.nl schreef:

    Oehh leuke spulletjes staan er op je wishlist! 🙂

  3. begirlish schreef:

    Wat een leuke wishlist weer!

  4. iwishthaticouldstopthiswishing schreef:

    Ik wil graag nog een keer een lakje van Models Own. Ik hoor er zoveel goede dingen over!

    • glamblogmadeli schreef:

      Ja, ik dus ook! Maar dan denk ik weer; tja, hoevaak ga ik 1 lakje nou dragen… En dan mag het weer niet van mezelf. Maar het blijft wel heel aantrekkelijk!

      • iwishthaticouldstopthiswishing schreef:

        Daarom heb ik er ook nog geen, maar als ik een keertje tegen een goede actie aanloop komt het vast goed! =)

  5. Miriam schreef:

    Ben benieuwd of je de ModelsOwn gaat doen! Leuke artikelen heb je uit gekozen, heerlijk om je zo te vergapen, toch?

  6. Louna Beauty schreef:

    Leuke spulletjes hoor. Die sjaaal vind ik ook zo leukkk 😀

  7. Cherel schreef:

    Leuke wishlist! Er zitten ook wel wat dingen tussen die ik ook graag zou willen hebben, haha 😀
    xoxo

  8. BeautyChef schreef:

    Dat palette van Too Faced vind ik echt leuk! En die nagellakjes van Models Own wil ik wel hebben. Leuke wishlist! 🙂

  9. Ragna schreef:

    Oeh, wat een leuke wishlist! Vooral de ‘cotton short’ van H&M vind ik erg tof!

Geef een reactie

