Top 3 kleine oogschaduw palettes

Hoewel ik echt houd van grote oogschaduw palettes zoals mijn Naked palette van Urban Decay of mijn Naked eye van Too Faced zijn de kleinere palettes eigenlijk veel handiger. Ik vind het dan ook helemáál niet erg om naar het per-fec-te (dat bestaat natuurlijk niet) setje te zoeken en eindeloos te blijven proberen. De kleintjes passen makkelijk in je tas, en je hoeft ook niet al te lang na te denken over hoe je al die mooie kleuren nu weer gaat combineren. Vandaag dus mijn drie favoriete mini palletjes!   1. Stila Gold Glow Deze vond ik toen ik aan het struinen was op www.allcosmeticswholesale.com. Ik vond het er heel leuk en mooi uitzien, precies het soort kleuren die ik graag draag. Subtiel en onopvallend maar wel met een mooie glans. Ik ben ontzettend fan van dit trio omdat er een prachtige highlighter in zit, een mooie donkere bruin om een daglook naar een avondlook te transformeren en een subtiele zachtgoud, altijd goed! De verpakking is mooi, voelt zwaar aan en blijft goed dicht zitten. Er zit ook best veel product in, en ik gebruik ‘m echt met veel plezier. Een favoriet!  Er is ook een Champagne Glow en een Bronze Glow te koop. Van Gold Glow zijn er ook nog refills verkrijgbaar.   2. Duwop Duet Chamomile Deze kocht ik tegelijk met het Stila trio. Duwop is een bijzonder merk, maar helaas – net als Stila – wel duur. Ik was meteen verliefd op de prachtige blauw in combinatie met de brons. En oh wat ben ik blij met dit duo! De pigmentatie is prachtig, en de combinatie heel fris en zomers. Blauw in m’n ooghoek, en de rest van m’n ooglid de bronzige kleur. Prachtig, zeker op een gebruinde huid. Super dunne verpakking in een mooie rozegouden kleur. Nu ik er zo over nadenk, waarom heb ik al die andere combinaties niet ook gekocht? Er zijn verschillende combinaties te koop, voor slechts zes dollar per stuk.   3. Miss Sporty Cat’s Eyes Palette 006 Indig Intensity Al uitgebreid gereviewed op talloze blogs, en wat een topper is dit. Miss Sporty is toch niet het merk waar je veel van verwacht en, om eerlijk te zijn, een schap dat ik altijd voorbij loop. Totdat ik op internet las over de Cat’s Eyes serie. Ik koos voor Indigo Intensity, ik had nog weinig roze/paarse kleuren. Met name de roze in het midden is ge-wel-dig gepigmenteerd. Naast wat kleuren uit mijn Naked Palette de best gepigmenteerde oogschaduw die ik heb. Klein nadeel is dat het patroontje het lastig maakt met een kwastje in de smalle stukjes oogschaduw te pakken, maar onmogelijk is het zeker niet. Ook met dit palletje maak je een subtiele daglook met de roze en een beetje paars, en transformeer je het zo tot een heftige partylook met het blauw en de knalpaars. Super, en niet duur.

Getagged , , , , , , , , , , , ,

18 thoughts on “Top 3 kleine oogschaduw palettes

  1. jessy125 schreef:

    ze zijn zo mooi! die van miss sporty heb ik ook

  2. beautybootable schreef:

    Die eerste vind ik super interessant omdat ik nog altijd ( na al die kleuren die ik al probeerde) op zoek ben naar een mooie highlighter voor mijn ogen. Ben je tevreden van die webshop?

    • glamblogmadeli schreef:

      ja heel erg, ze leveren gewoon goed. Wel verzendkosten natuurlijk, komt uit de US, en je moet met paypal betalen. Voor mij is dat geen probleem. Zou er alleen wel iets meer dan 1 ding bestellen, anders is het wel zonde misschien. Even goed kijken hoe het zit met verzending!

  3. xxtherese1 schreef:

    ziet er goed uit!

  4. Simone schreef:

    Mooie palletten!

  5. bonita. schreef:

    De kleurtjes bij duwop zijn mooi!

  6. BeautyChef schreef:

    Wauw, mooie palletjes hoor! Ik vind die eerste mooi, echt kleuren die ik zelf ook zou dragen 🙂

  7. Paola schreef:

    Ik heb het miss sporty palette ook! Die is echt heel mooi!

  8. Lifesplash schreef:

    Mooie palettes! Ik vind de eerste het mooiste, hihi.

  9. Beauty Koning schreef:

    De tweede palette ziet er goed uit, eigenlijk allemaal wel, maar de minttint heeft mijn hart veroverd!

  10. Liliane schreef:

    Ohh, die van Duwop zijn erg mooi! En nu nog in de aanbieding ook. WANT.
    Ik denk dat ik die van Miss Sporty toch ook in mijn mandje ga gooien als ik hem tegenkom.
    Die kleuren zijn erg gaaf voor een feestje.

  11. Miriam schreef:

    Vind de eerste echt prachtig! Leuke blog heb je, heb even rondgekeken. Ik ga je volgen! Kom je ook eens bij mij kijken?

Geef een reactie

