A Big Thank You!



Ik wil even van de gelegenheid gebruik maken om jullie – mijn lezers en mede bloggers – even te bedanken voor jullie enthousiaste reacties en om een update te geven over de plannen met mijn blog!

Mijn eerste artikel verscheen op vrijdag de dertiende, maar dat heeft gelukkig nog geen ongeluk gebracht. Ik ben dus net iets meer dan twee weken geleden begonnen. Die dag werd mijn blog in totaal dertig keer bekeken. Inmiddels is dat al vervierdubbeld naar 120 ‘views’ eergisteren, op zaterdag, en zondag schoot de teller plotseling naar 300 (niet op de foto). Het geeft een kick om te zien dat het hoogste aantal views op een dag steeds wordt opgeschroefd! In totaal is mijn blog nu meer dan 1500 keer bekeken, en dat vond ik toch wel een mijlpaal! Voor veel van jullie is dat natuurlijk helemaal niets, maar voor mij en mijn blogje van twee weken wel!

Sinds een paar dagen houd ik ook het aantal ‘unieke bezoekers’ bij, dus niet hoevaak er wordt geklikt op de site, maar alleen door hoeveel verschillende personen. 25 april waren dat twintig unieke bezoekers, zondag waren dat er al 80!

De komende weken heb ik al veel artikelen op de planning staan, en als het allemaal lukt blijf ik 1 artikel per dag posten. Ik ben benieuwd of jullie nog verbeterpunten/tips/ideeën hebben, ik hoor het graag!

En nog even een ‘shout-out’ naar de top commenters van mijn blog: www.missevie.nl, begi.weblog.nl, www.ditisons.nl en ilovebeauty89.blogspot.com! Vanaf morgen weer een ‘normaal’ artikel, en voor nu in ieder geval heel erg bedankt

X Madeli
Ps. Veel plezier met koninginnedag!

Update: Ik had zondag meer dan 250 bezoekers!

Disclaimer: foto’s van http://www.weheartit.com

Getagged , , , , ,

20 thoughts on “A Big Thank You!

  1. Liliane schreef:

    Superleuk, gaat goed met je blog! Gefeliciteerd! 😀

  2. Malou schreef:

    Wat leuk dat het zo goed gaat met je blog!

  3. joycelysanne schreef:

    Super zeg, gefeliciteerd!

  4. MissEvie.nl schreef:

    Wat leuk om te lezen zeg! Ik weet precies hoe je je voelt, mijn unieke bezoekers stijgen ook nog steeds met een top van 484 gisteren! Wauw!! En wat leuk dat ik top commenter ben op je blog hihi 🙂

  5. welovelifestyle schreef:

    Woooww o,0
    dat zijn views
    Ik heb zelf (mijn blog)
    Al 3 dagen 😛
    Gisteren had ik 78 views
    HIhi
    Maar een super site blijf zo door gaan!

    xxjes

    • glamblogmadeli schreef:

      leuk dat je ook bent gaan bloggen, succes!

      • welovelifestyle schreef:

        Bedankt ❤
        Hoe heb jij het eigenlijk zo popie geregen? :$

      • glamblogmadeli schreef:

        Ik moet zeggen dat ik vooral heel verbaasd was, je hebt er niet zo heel veel controle over denk ik. M’n blog is helemaal niet echt populair nog hoor, maar heb wel een paar vaste lezers. Het voelt een beetje raar om nu al tips te geven 😉 Kijk, gister vloog het aantal bezoekers ineens naar 300, terwijl het daarvoor en vandaag weer rond de 100-200 ligt. Geen idee waar dat door kwam. Een paar tips: bedenken wat nu speelt, wat mensen graag willen horen, goed leesbare artikelen schrijven met mooie foto’s (ik maak ze meestal met mijn mobiel), en verder echt aandacht schenken aan je artikelen, dat probeer ik in ieder geval steeds wel, ben er toch wel minstens een uur mee bezig bij sommigen! je laten zien in de blogcommunity en duidelijk op je site aan geven waar je ze kunnen volgen, bijv via bloglovin. Maar ik heb daar ook nog maar 12 volgers hoor. Gewoon doorgaan met wat je doet!

      • welovelifestyle schreef:

        Hahh dankje voor de tips ❤
        In ieder geval ik kijk vaak op je blog (:

      • glamblogmadeli schreef:

        Leuk om te horen!

  6. Ikram schreef:

    Wat fijn 😀 Ik vind het superleuk om je logjes te lezen ^-^

  7. Sanne schreef:

    superleuk! gefeliciteerd 🙂 je blog is nu al erg leuk 😀 xxx

  8. Beauty Koning schreef:

    Wauw, amazing! Gefeliciteeerd, keep up the good work!

  9. BeautyChef schreef:

    Wat ontzettend goed zeg! Ik vind je blog ook ontzettend leuk. Je kan echt niet merken dat je net pas begonnen ben hoor. Blijf zo doorgaan, supergoed! 🙂

Geef een reactie

