Haul/Shoplog! The Body Shop, Kruidvat en H&M

De studiefinanciering was binnen en ik had een excuus om naar de stad te gaan; een cadeautje voor m’n moeder. Eenmaal in The Body Shop realiseerde ik me dat ik halverwege mijn stempelkaart was en dus tien euro korting kreeg, dus daar heb ik twee leuke koopjes gedaan. Ook heb ik nog een bezoek gebracht aan de H&M en Kruidvat. Kijk mee!

Mijn eerste stop was bij de H&M, waar mijn oog viel op dit leuke blauwe armbandje. Ik vind het echt een prachtige kleur die goed past bij de trend van deze zomer. Normaal gesproken vind ik de sieraden van H&M een beetje goedkoop ogen, vooral omdat ze meestal zo ontzettend glimmen. Deze vond ik echt super leuk, en voor 4,95 kon ik die toch niet laten liggen!

Toen zag ik de twee schat-ti-ge toilettasjes liggen die je op de foto ziet staan. Ik was al een tijd opzoek naar een wat grotere, en heb uiteindelijk deze grote creme kleurige gevonden. Lief patroon zo toch? Binnenin zitten vier vakjes, lekker handig! Het kleinere toilettasje is handig voor make-up en ritst heel ruim open, ideaal dus als je op zoek bent naar net dat ene oogschaduwkwastje of die kleine lipgloss! Beide zijn ook in zachtgeel of creme te krijgen, maar ik vond het wel leuk om twee verschillende kleuren te doen. Ik ben er super blij mee!

Bij de Kruidvat was ik opzoek naar leuke producten om te kunnen reviewen. Mijn oog viel op deze foundation van Essence (review volgt). Ook nam ik weer eens de nailpolish corrector mee. Die heb ik al eerder gehad, maar het pennetje werd snel vies en droogde uit. Ik zag nu dat er drie extra pennetjes bijzitten, handig!

Tot slot de Body Shop, waar ik al een tijdje de ‘fig & rosemary’ douchegel van Earthlovers wilde kopen voor mijn moeder. Ze is dol op de geur van vijg en ik vind deze dan ook echt iets voor haar. Toen zag ik dat alle geuren deze week met 25% korting zijn bij the body shop. Ik had al eerder de zomervariant van White Musk geroken en vond ‘m echt heerlijk. Met de korting nu te koop voor 14,95. Toen hoorde ik van de cassiere dat ik met m’n pas inmiddels op de helft was en dat ik 10 euro vrij te besteden had. Na weken kwijlen bij de geurkaarsen heb ik dan nu toch de Aloe en Linen kaarsen gekozen! Ik kreeg bij de kassa de 25% korting, de tien euro korting én de standaard korting die ik met mijn pas krijg. Voor al dat leuks betaalde ik maar 22,90!


Ik ben er helemaal blij mee! De kaars brandt nu en ruikt heeeeerlijk, en het geurtje is ook echt delish! Heel zomers en zwoel, word er helemaal happy van!

 

Getagged , , , , , , , , , ,

19 thoughts on “Haul/Shoplog! The Body Shop, Kruidvat en H&M

  1. MissEvie.nl schreef:

    Oeh wat een fijne aankoopjes heb je gedaan! 🙂

  2. BeautyChef schreef:

    Leuke dingen heb je gekocht! Ik moet ook nodig maar weer eens naar the body shop 🙂

  3. Sandra schreef:

    Leuke koopjes! Ben benieuwd naar die versie van musk, hij ziet er ook super leuk uit!

  4. Amanda schreef:

    Die tasjes zijn leuk! En dat geurtje hmm.. ziet er lekker uit

  5. begirlish schreef:

    Nice, die parfum lijkt me lekker 🙂

  6. Lisa schreef:

    wat een leuke dingetjes heb je geschopt! (:

  7. joycelysanne schreef:

    die tasjes zijn supereleuk!

  8. Paola schreef:

    Leuke aankoopjes!

  9. Cherel schreef:

    Leuke aankopen!
    Dat geurtje is erg lekker 🙂
    xoxo

  10. Selma schreef:

    Ik heb al heel veel goede verhalen gehoord over dat geurtje van de body shop! Het doosje is iig super vrolijk.

  11. sinnerbeauty schreef:

    Oooh, de kaars heeft een leuke verpakking 🙂 Spreekt me direct aan !

  12. Sheela schreef:

    Leuke spulletjes heb je gekocht 🙂
    Leuke blog trouwens xx

  13. Tessabd schreef:

    leuke dingetjes heb je gekocht, love the bodyshop

Geef een reactie

