Etsy’s ‘Divina Locura’, sieradenshop met lovely pastels!

Ik heb voor jullie weer heerlijk gebrowsed op de wondere wereld van Etsy.com en kwam alweer een hele leuke sieradenwinkel tegen: Divina Locura.

The Facts:
Eigenaresse: Maril uit Buenos Aires City, Argentina.
Feedback: 100% positief. Een betrouwbare verkoopster dus!
Artikelen: er zijn 113 artikelen te koop, allemaal sieraden.
Verzendkosten: absurd laag! De verzendkosten bedragen ongeveer vier euro.

De prijzen variëren van ongeveer tien tot dertig euro. Niet zo goedkoop als een paar oorbelletjes van de Six dus, maar wel een heel stuk origineler en mooi gemaakt. Wat ik vooral zo leuk vind aan deze shop is dat het merendeel van de sieraden echt perfect aansluit bij de trend van deze zomer: pastels! In haar sieraden komt veel mintgroen terug, roze, maar ook prachtige koraal kleuren. Ik ben gek op koraal!

Mijn oog viel meteen op deze prachtige armband. Helemaal mijn smaak met die koper kleuren en dan de combinatie van koraal en lichtblauw. Heel fris en perfect voor de lente en zomer. Hij kost 24,09, dat is niet niks natuurlijk. Hij is lekker chunky, dus je hebt geen andere armbandjes nodig om de look af te maken. Heel leuk, een beetje bohemian chique. Ook hier verkrijgbaar in zalmroze met wit voor dezelfde prijs.

Ook deze oorbellen zijn echt iets voor mij. De mintgroene steentjes passen perfect bij alles wat je nu in de winkels ziet liggen én bij mijn wishlist (LINK)!. Ze zijn aanwezig, maar op een subtiele manier door de drie kleine steentjes. Kleurrijk én betaalbaar, voor 13.99 zijn ze van jou, nu in de spring sale!

Iets heel anders is deze prachtige armband met zachtroze steentjes. Wat een romantisch sieraad! Past overal bij, en sluit ook weer perfect aan bij de pastels van deze zomer. Ik vind ‘m echt ontzettend leuk. Voor 17,10 vind ik deze alleen wel een beetje aan de dure kant. Het is natuurlijk wel zo dat deze bij vanalles leuk zal staan en goed te matchen is.

Dit is niet helemaal mijn stijl, maar ik wilde ‘m toch even laten zien omdat ik denk dat genoeg meiden dit heel gaaf vinden. Een wit (nep) leren gevlochten bandje, afgewerkt met mooie zachtroze kraaltjes. Stoer en lief tegelijk, en ik vind deze echt heel origineel. Voor deze betaal je 16,32.

Dan deze boho lange ketting, die hoort bij het eerste armbandje. Weer dezelfde kleuren en de leuke chunky schakels. Heel leuk voor de zomer! Wederom vind ik deze wel wat prijzig, 31.86 euro.

Nog een armbandje dat ik het liefst meteen in mijn winkelmandje leg. Wat ben ik toch gek op die mooie rode koraal kleur, echt prachtig. Ik kom dit model armband steeds vaker tegen op Etsy (3 chunky kralen en een subtiel kettinkje) en vind het echt heel erg leuk staan. Hij is ook goed te combineren, daar staat ook een foto van in de shop. Deze is gelukkig ook nog eens ontzettend betaalbaar, 11.86. Ik hoop dat ik het kan weerstaan! Deze zie je denk ik terug in mijn volgende wishlist!

Tot slot nog een derde versie van de eerste armband die ik liet zien, met alleen maar zwart. Dat geeft meteen een heel andere look and feel. Misschien niet zo zomers, maar wel heel handig te combineren. Ook deze kost je 24,09.

DivinaLocura is echt een Etsy shop die ik de komende tijd in de gaten ga houden. Er zitten ook genoeg sieraden bij die een perfect cadeautje kunnen zijn, heel origineel en mooi gemaakt! Wat vinden jullie ervan? Zit er iets bij wat je leuk vindt?

Disclaimer: alle foto’s zijn door de eigenaresse van de shop zelf gemaakt en komen dan ook van haar webshop.

16 thoughts on “Etsy’s ‘Divina Locura’, sieradenshop met lovely pastels!

  1. Sandra schreef:

    Leuke spulletjes verkoopt ze! Ik moet ook niet op Etsy gaan kijken want dan wil ik altijd alles bestellen 😛

  2. BeautyChef schreef:

    Wat een leuke sieraden zeg! Ik zie meteen al heel veel leuke dingen!

  3. MissEvie.nl schreef:

    Wat een leuke sieraden! Vooral het witte gevlochten armbandje 🙂

  4. Amanda schreef:

    Wat een leuke sieraden!

  5. Sootjeelina schreef:

    Mooie sieraden! Vooral die oorbellen

    xoxo Sootjeelina ❤

  6. Paola schreef:

    Er zitten mooie sieraden bij!

  7. Louna Beauty schreef:

    Zitten super leuke items tussen..!! 🙂 Vind vooral foto 2 leuk!

  8. stylebybo schreef:

    Wat een leuke sieraden zeg!

Geef een reactie

