Wishlist 22 april

Wishlist time! Zie hier de producten die ik de afgelopen twee weken gespot heb op internet en stiekempjes graag wil helpen! Redelijk zomers allemaal, behalve de chunky bruine trui! Waar heb ik het gezien? Kijk mee!

Links boven de prachtige blush van Givenchy die absoluut onbetaalbaar is (43,50 euro) maar o, o, o zo mooi! Ik kwam ‘m tegen op Misslipgloss, klik hier voor het artikel.

Daar onder een setje armbandje van Pieces, nu in de aanbieding op http://www.sans-online.nl. De koraal kleur matcht met de sjaal, en samen met helderblauw vind ik het een heel leuk setje! Nu afgeprijsd naar 9,95. Klik hier!

Toen kwam ik de sale van de Topshop tegen. Nog over van de wintercollectie, deze chunky donkerbruine trui. Hij is niet bepaald fashionable, maar ziet er zo knus en cosy uit! Helemaal zin om ‘m aan te trekken! Kost nog steeds dertig pond, dus best duur. Dit is ‘m!

Ook het kleine portemoneetje in mint met een frosty finish vond ik zo schattig. Leuk en handig voor kleine dingen in je tas, en je kan er dus een beetje doorheen kijken. Nu 3 pond, en nog verkrijgbaar in twee andere kleuren, roze en wit. Klik hier.

Tot slot zag ik de sale deze mooie sjaal waar angora wol in zit verwerkt. Duidelijk niet echt voor de zomer, maar met dit twijfelachtige weer vind ik het toch wel lekker om een zachte warme sjaal bij me te dragen. Goeie kleur ook, past overal bij (én bij de armbandjes, hahaha). Helaas nu uitverkocht, het bijbehorende mutsje is er nog wel, hier!

Dan spotte ik deze pastel roze broek bij H&M, ik vind ‘m echt prachtig. Deze kost dertig euro en ik wil ‘m héél graag. Super in de zomer met een licht t-shirt of blazertje. Dit is ‘m!

En als allerlaatste zag ik dit mooie subtiele armbandje op Etsy. Ik vind ’t echt heel mooi dat het zo simpel is, maar toch apart met die drie blauwe pareltjes. Het winkeltje heet ‘Gem and Metals’. Hier vind je de armband.

Voor de duidelijkheid, dit is dus een wishlist en ik heb nog niks besteld. Ik heb opgeschreven wat ik leuk vind uit de Topshop sale, en als ik weer wat ga uitgeven ga ik kijken of ze nog verkrijgbaar zijn. Dan zijn ze of weg (pech!) of lager afgeprijsd en is ’t mooi meegenomen 🙂

Getagged , , , , , , , , ,

6 thoughts on “Wishlist 22 april

  1. MissEvie.nl schreef:

    Die pastelroze broek vind ik ook errrrrg leuk! En die blush is fantastisch 🙂

    • glamblogmadeli schreef:

      Ik hoop zo dat die broek er nog is straks! En die blush kan ik eigenlijk niet betalen, misschien over een tijdje via ebay ofzo, maar zal wel niet. Ik ga hem in ieder geval swatchen bij de ICI paris, kan ik er een klein beetje van genieten 😉

  2. Malou schreef:

    Wat een mooie wishlist!

  3. Louna Beauty schreef:

    Leuke wishlist!! 🙂 hihi

Geef een reactie

