Top 3 ELF Producten

www.eyeslipsface.nl is één van de betere budget make-up merken. De prijsklasse is die van Catrice of Essence (soms zelfs nog goedkoper) en bepaalde producten behoren tot de topfavorieten van de beroemde BeautyGuru’s. In de VS kan je de producten gewoon in de winkel vinden, in Nederland helaas alleen nog online. Dat betekent dus dat je de producten niet kan aanraken of swatchen, en dat is wel jammer. Ik raad je aan om voordat je wat koopt, eens goed te kijken op internet. Er zijn ontzettend veel reviews over ELF producten te vinden, do’s en don’ts, et cetera. Maar soms is het ook gewoon de moeite waard om de gok te wagen, veel lipglosses van ELF zijn namelijk maar 1 euro per stuk. Goedkoper kan eigenlijk niet! Vandaag laat ik je zien wat mijn drie favoriete producten van ELF zijn.

Mijn drie favoriete producten van E.L.F:

E.L.F Powder Brush (4 euro)

Deze poederkwast werkt ontzettend fijn. Via http://www.youtube.com/user/beautycrush hoorde ik voor het eerst over deze kwast, en ik was toen net op zoek naar een vervanger voor mijn vre-se-lij-ke Hema kwast, die alleen maar prikte en irriteerde. Ik weet nog dat ik dacht dat ik allergisch was voor m’n foundation, maar nee, dat was de Hema kwast (de oogschaduwkwasten vind ik wel prettig trouwens).

Volgens E.L.F kan de kwast zowel voor vloeibare als droge producten gebruikt worden, en zelf gebruik ik de kwast daar inderdaad ook voor. Ik breng er mijn Skin 79 BB cream mee aan, mijn Garnier BB cream, mijn Bourjois Flower Perfection en poeder er ook mee af. (Ja, met dezelfde kwast! Gaat prima.)

Het is echt een koopje, en hij gaat ontzettend lang mee. Hij verliest nauwelijks haartjes, is makkelijk in gebruik en irriteert helemaal niet. Ik heb echt helemaal geen behoefte om een duurdere te proberen, ik blijf trouw aan deze!

E.L.F Contourblush & Bronzing Poeder (4 euro)

Hij wordt wel gezien als de perfecte dupe van NARS orgasm blush en laguna bronzer. Of dat zo is weet ik niet, want ik heb de NARS producten nooit geprobeerd. Ze lijken er in ieder geval wel op!

Ik gebruik beide producten niet voor overdag, maar wel altijd voor ‘s avonds als ik uitga bijvoorbeeld. De bronzer is namelijk een beetje oranje, en daarmee voor mij iets te donker voor overdag. Maar met goed blenden geeft de bronzer een hele mooie gloed, vooral ‘s avonds als een beetje meer make-up wel gepast is. De blush is prachtig zachtroze en geeft een gezonde gloed op je wangen. Er zitten kleine shimmers in, en dat vind overdag too much maar ‘s avonds echt prachtig.

E.L.F Palette 32 Oogschaduwen – Beperkte editie Warm (6 euro)

Echt waar. 32 oogschaduws voor 6 euro! Dat is ongeveer 19 cent per kleurtje. Ik heb gekozen voor de ‘Warm’ versie, een van de limited editions. Hij staat echt al maanden op de website aangeboden, dus of het palet echt ‘beperkt’ is weet ik niet, maar hij is nog te verkrijgen. In totaal zijn er vijf verschillende palettes te koop.

De oogschaduws zijn in het echt lichter (en mooier) dan op de website van E.L.F. Eerlijk is eerlijk, ze zijn lang niet allemaal even goed gepigmenteerd, maar er zitten aantal hele mooie tussen. Voor zes euro vind ik dat geen enkel probleem.

Een aantal hebben fall-out, maar de meeste niet. Het enige echte nadeel vind ik dat er op sommige oogschaduws duidelijk een overspray op zit. Een laagje glitter dat na een aantal keer vegen verdwijnt.  Toch vind ik het een palet met prachtige kleuren die allemaal heel goed aansluiten op mijn Urban Decay Naked Palet. Zeker voor die prijs!

Ken je E.L.F al? Wat zijn jouw favoriete producten, heb je nog tips?

Getagged , , , , , , , , , ,

14 thoughts on “Top 3 ELF Producten

  1. MooiBlog schreef:

    E.L.F kende ik wel, maar nog nooit gebruikt. Je maakt me wel nieuwsgierig!

  2. MissEvie.nl schreef:

    Ik heb nog nooit iets van Elf gehad maar dit ziet er goed uit!

    • glamblogmadeli schreef:

      Ja, er zitten echt leuke dingen tussen. Eerlijk is eerlijk, dit palet is niet te vergelijken met m’n urban decay, en je moet er wat meer ‘werk’ van maken met dit palet, maar voor zes euro echt superleuk 🙂

  3. Laura schreef:

    ik HOU echt van elf producten ! xx

  4. Paola schreef:

    Ik heb nog niks van dit merk, want vind de verzendkosten te hoog, maar ze hebben fijne producten denk ik!

    • glamblogmadeli schreef:

      Ja, 6,95 vind ik ook vrij veel, maar vind het wel opwegen tegen de lage prijzen van de producten. De “gratisverzendkosten bij 75 euro” is ook wat onrealistisch trouwens, dat bedrag kan wel wat omlaag 😉

  5. Sandra schreef:

    IK heb ook een aantal kwasten van ELF en die bevallen zeker goed voor dat geld! Helaas zijn ze nu wel een beetje aan het einde van hun leven maar ik heb er wel lang mee gedaan!

  6. Amanda schreef:

    Die kwast ziet er goed uit! Heb zelf ook 1 oogschaduw kwast van elf en die is echt heel erg goed! Betere kwaliteit dan mijn MAC 217. Deze blijft na jaren nog steeds mooi en zacht.

  7. Simone schreef:

    Wauw mooi! Ben eens gaan kijken en “Everyday Basics” is ook mooi! Misschien dat ik die ga kopen voor zo goedkoop!!

Geef een reactie

