Etsy shop in de spotlight: Cute Ability

Ik ben gék op ww.etsy.com. Ideaal om op een luie zondagmiddag urenlang te browsen. Ik heb er tot nu toe één keer iets gekocht, een tas (hoe kan het ook anders), maar er is zoveel meer moois! Van betaalbaar tot absoluut onbetaalbaar, van praktisch tot vooral heel mooi, en van klassiek tot modern. Etsy is alleen zó groot geworden dat ook ik af en toe door de bomen het bos niet meer zie. Vanaf nu laat ik wekelijks Etsy shops zien!

Ik heb dit keer ‘Cute Ability’ gekozen, een sieradenshop met meer dan 300 sieraden. Kijk mee naar al dat moois, want het is ook nog eens betaalbaar!

Aaaaaah! Een ketting met chocoladekoekes er in! Deze kost 19,54. Klik hier

Stoer deze, met die propellor! Hij kost 14,17. Klik hier

Matchy matchy met deze bijpassende ring voor 11,05. Klik hier.

Lief met die zwaluwtjes! De lengte is ook mooi, niet te lang en niet te kort. Deze kost 14,21. Klik hier.

Wat een bijzondere steen! Fijn dat het kettinkje zilver is, met veel te combineren! Deze is aan de duurdere kant, 26,84. Klik hier.

Wat zit er een mooi glansje in die steen! De kleur is prachtig, en helemaal van deze zomer met die pasteltint. De brons kleur van het kettinkje vind ik ideaal, match bij veel van m’n Six sieraden! Voor dit mooie kettinkje betaal je slechts 13,22. Klik hier.

Mocht je je afvragen of dat allemaal wel veilig en goed gaat via Etsy, kijk dan altijd even bij de feedback van de shop. Cute Ability heeft van meer dan 4500 mensen (!) feedback gekregen en die feedback is 100% positief. Het is dus hartstikke veilig. Kijk wel goed naar de verzendkosten, die kunnen soms aan de hoge kant zijn als de eigenaar aan de andere kant van de wereld woont. Vaak gaan die verzendkosten wel omlaag als je een duurdere bestelling plaatst. Realiseer je ook dat voor een groot aantal eigenaressen van Etsy de shop hun (part-time) baan is, en dat ze het zelf ook heel serieus nemen.

Kende je Etsy al, en heb je er wel eens van besteld? Zouden jullie het leuk vinden om wekelijks een post te zien over een shop zoals deze?

Disclaimer: foto’s van de shop zelf; CuteAbility

Getagged , , , , , ,

2 thoughts on “Etsy shop in de spotlight: Cute Ability

  1. Amanda schreef:

    Mooie sieraden! Leuk om te lezen dat je deze webshop in de spotlight zet. Ik kijk regelmatig op Etsy, alleen heb er zelf nog nooit gekocht. Snap niet zoveel van de verzendkosten bij sommige verkopers..

    • glamblogmadeli schreef:

      Volgens mij hangt dat af van het land. Ik heb er één keer iets besteld, een tas uit een winkeltje in Singapore. De kosten hangen dan af van de afstand, het gewicht en de grootte van het pakketje. Als je de verzendkosten niet begrijpt zou ik ze even mailen, ze zijn meestal heel klantvriendelijk en bereid om het uit te leggen!

Geef een reactie

