Super aanbiedingen van The Body Shop

Ik kwam er zelf bij toeval achter, ze staan al een héle tijd online maar ik heb er nog weinig mensen over gehoord. De belachelijk goede aanbiedingen op de webshop van The Body Shop! Klik verder voor meer informatie!

Alléén op de webshop zijn verschillende geursets te koop voor héle zachte prijsjes. Veel goedkoper dan in de winkel zelf! Er zijn inmiddels al een aantal sets verdwenen, maar er staan er ook nog een heleboel. Een perfect cadeautje, maar ook heel leuk voor jezelf. Ze zijn zo goedkoop omdat het limited editions zijn of omdat de producten uit het assoriment gaan (zien de banner hierboven).

Als je de geur niet kent, ga dan eerst even naar een echte Body Shop om te proberen, en bestel ‘m dan online. Bij alle pakketten zit een tweede product uit de geurlijn, zoals een douchegel of bodylotion.

Gift Box Large Dreams Unlimited: van 39,00 voor 19,95
In deze geschenkset vind je de volgende producten:

  • Eau De Parfum (50 ml)
  • Body Wash (200 ml)
  • Body Lotion (200 ml)

Los kost de Body Wash 8,95 en de Body Lotion 11,95, en dat zijn maar 100 ml flessen!

Gift Box Duo Love Etc…: van 22,00 voor 11,00

In deze geschenkset vind je de volgende producten:

  • Shower Gel (200 ml)
  • Eau De Parfum (30 ml)

Los kost ook deze shower gel 8,95 voor maar 100 ml! Voor twee euro extra krijg je dus 100 ml extra douche gel én een geur!

Gift Box White Musk Libertine: van 29,00 voor 14,50

In deze geschenkset vind je de volgende producten:

  • Eau De Parfum (30 ml)
  • Bath & Shower Gel (250 ml)

Ook hier kost de shower gel van 100 ml je al 13,50. Het is toch niet te geloven!

Er zijn nog een aantal andere maten en geuren (ook voor mannen) dus wees er snel bij. White Musk for Men is inmiddels uitverkocht. Volgens mij is The Body Shop wat producten gaan hernoemen (zo heet showergel nu bodywash) en hebben ze de grootte van de producten veranderd. Maar de geur is natuurlijk hetzelfde!

Ben je nu van plan wat te bestellen denk je? En welke geur zou je het liefst hebben? Ik heb zelf gekozen voor White Musk Libertine een tijdje geleden. Klik hier voor de aanbieding!

Getagged , , , , , ,

5 thoughts on “Super aanbiedingen van The Body Shop

  1. Paola schreef:

    Dat zijn zeker leuke acties, maar ik zal er niet bestellen, want ik moet echt sparen!

  2. BeautyChef schreef:

    Wow, wat een leuke acties! Ik wil die White Musk Libertine al een tijdje hebben. Ik denk dat ik hem met deze geweldige actie toch maar eens ga kopen. Thanks voor je leuke reacties op m’n blog trouwens. Ik volg jou nu ook! 🙂

    • glamblogmadeli schreef:

      Echt goede korting he, haha! M’n vriend heeft zelf twee x white musk for men besteld, ingeslagen voor het leven 😉 ben ook heel blij met white musk, lekker zomers! En de douchegel schuimt heel lekker 🙂

  3. MissEvie.nl schreef:

    Oh wauw, goeie tip!!

Geef een reactie

