Haul: Kruidvat 1+1 Gratis

Je ziet het goed, ik kon het niet laten! Maar ik moet zeggen dat dit de beste make-up investering is van de afgelopen maanden. Ik ben er echt heel blij mee en kan hier een hele tijd mee vooruit. Ik zal eens even laten zien wat ik allemaal heb gescoord!

De drukte viel me reuze mee in de Kruidvat, maar met name de foundations gingen erg hard. Mascara’s werden continu bijgevuld, dus ook morgen maak je nog een goede kans. Ik neem even ieder product kort met je door!

Toen ik ging wist ik al zeker dat ik deze twee producten heel graag wilde hebben; de Gosh velvet touch eye primer en de L’Oreal Falsh Lash Telescopic mascara.

De Gosh primer gebruik ik op dit moment en ik vind hem echt super fijn. Hij is een flink stuk duurder dan die van Essence en Catrice, maar ook weer heel wat goedkoper dan de primers van Urban Decay. Ik heb er nog weinig beautybloggers over gehoord, maar ik ben echt fan! Meteen een reserve ingeslagen dus. Ze zijn best prijzig (12,50) en daarom een goed moment om nu een extra in te slaan. Mijne gebruik nu ruim een half jaar en hij werkt echt heel goed. Deze gaat dus in m’n reservebakje!

Dan de mascara. De originele Telescopic vond ik ontzettend fijn, en ik was al van plan deze te kopen. Helaas was ‘ie toen nog niet verkrijgbaar en heb ik de 4D mascara van L’oreal gekocht. Daar was ik niet zo over te spreken, hij klontert nog al. Ik kan niet wachten om deze te gaan gebruiken, maar laat ‘m nog even dicht omdat m’n andere mascara nog maar een maand oud is. (Prijs normaal 15.99)

De volgende drie producten heb ik gekocht nadat ik er van andere beautybloggers hele positieve verhalen over heb gehoord. Uit de Lumi Magique serie van L’Oreal de foundation (in Pure linen) en de primer. Van Maybelline de welbekende Dreammat powder in de kleur 04.

Ik vind de foundationreviews van Cynthia altijd heel fijn (www.misslipgloss.nl) en heb op haar aanraden eerder al de Bourjois Flower Perfection gekocht, waar ik echt heel blij mee ben. Toch was ik ook heel benieuwd naar deze n.a.v haar review. Het is een prijzige foundation (16.99) dus het was erg aantrekkelijk om deze juist nu te kopen. Ik heb nog heel wat Bourjois, dus ik laat deze nog een tijdje dicht. Ik heb expres een tint donkerder gekocht. Normaal gesproken draag ik vaak de lichtste tint foundation, nu een tint donkerder. De Bourjois foundation wordt in de zomer toch de bleek, en dan heb ik deze alvast achter de hand! Over de primer heb ik ook goede verhalen gehoord, en die ga ik binnenkort meteen uitproberen. Ik ben al langer opzoek naar een goede primer die een mooie glow achterlaat. De primer kost 13.99.

Het enige product dat ik Γ©cht nodig had was een nieuwe poeder. Ik heb nu twee essence poeders gebruikt, en ook al doen ze het best goed, ik heb besloten ze niet nog een keer te kopen. Ze drogen namelijk in! Heel raar. Ik schrijf er binnenkort een artikel over. Ook deze poeder heb ik gekocht omdat Mascha van http://www.beautygloss.nl er zo enthousiast over is. De poeder komt in bijna ieder artikel weer naar voren! Ik heb gekozen voor een lichte tint. Ik kon de poeder helaas niet swatchen, maar met poeders zit ik meestal wel goed. Deze kost 11.99.

Maar toen had ik vijf producten in m’n mandje! Dat moesten er natuurlijk zes worden. Ik besloot iets nieuws te proberen van Essence, uit de huidige ‘Fruity’ collectie. Ik koos voor de blush sorbet in ‘smooth operator’ (2,79). Hij ruikt echt vre-se-lijk zoet!! Ik weet niet waarnaar, maar de geur komt me wel bekend voor. Heel chemisch in ieder geval! Het is een grappige, romige substantie. Er zit een flinke glans in (geen glitters) en daarom vond ik ‘m toch wel heel leuk voor de zomer. Erg benieuwd, een review volgt.

Bij de kassa zag ik tot slot nog een voordeelverpakking van Chilly liggen, los van de 1+1 deal dus. Ik was wel benieuwd, en nam ‘m vooral mee om de doekjes. Een mooie kleine verpakking die makkelijk in m’n tas past. Ik vind het toch wel fijn dat mij me te hebben om me af en toe op te kunnen frissen. Naar de gel ben ik ook wel benieuwd. Review volgt! Dit setje koste samen 4.99. Misschien vinden sommigen het raar dat ik hierover post, maar ik vind ’t heel normaal!

Dan tot slot nog even het kostenplaatje. In totaal hadden de make-up producten samen me 74,24 gekost. Een belachelijk bedrag natuurlijk. Maar dankzij de deal was ik nu maar 37,12 kwijt! Echt een hΓ©le goede deal zeg. Ik ben heel blij ermee, want het zijn allemaal producten waar ik veel aan ga hebben. De blush van essence is een experimentje, maar dat mag ook wel voor die prijs (2,79). Bij deze nog even de bon voor als je de prijzen op een rijtje wil zien:


Hebben jullie ook flink ingeslagen bij de Kruidvat? En waar heb je voor gekozen?

Getagged , , , , , , ,

17 thoughts on “Haul: Kruidvat 1+1 Gratis

  1. charile schreef:

    Leuke spulletjes!

  2. iwishthaticouldstopthiswishing schreef:

    Bedankt voor je reactie op mijn blog. Ik ga je volgen! Ik ben al bij de Kruidvat geweest, helaas hadden ze de Fruity LE nog niet.. 😦 Misschien ga ik vandaag nog wel even terug.. πŸ™‚

  3. Lisa schreef:

    wat een leuke dingen heb je gekocht!
    ik ben vandaag ook eens gaan kijken en heb wat spulletjes megenomen wat een super actie πŸ™‚
    ik volg je trouwens op bloglovin (:

  4. faithfuldreams schreef:

    Hee, leuke blog! Zou je ook eens op die van mij willen kijken? πŸ™‚
    Thanks. x Ashley

  5. joycelysanne schreef:

    Wat een leuke spulletjes heb je geshopt! Ik ben benieuwd naar de primer, komt daar een reviewtje over?!

    • glamblogmadeli schreef:

      Goed idee! Ik heb ‘m nu 1x gebruikt, en ben er over te spreken. Ik heb hem nu in combinatie met Bourjois Flower Perfection gebruikt, en dat is best een ‘matte’ foundation. Door de primer bleef er wel een gezonde glow doorheen komen, en bracht hij prettiger aan. Een echte review volgt!

  6. begirlish schreef:

    ik heb ook 2 lipsticks en 2 oogschaduwduo’s gehaald. Ben benieuwd naar jouw mening over Chilly (: Ik vind het trouwens ook heel normaal hoor, hoort er allemaal bij

  7. gobellezza schreef:

    Leuke aankopen! Ikzelf heb niks gekocht, vond het niet niet nodig haha

  8. Tedje schreef:

    Leuke spulletjes heb je gekocht!

  9. Mariel schreef:

    Leuke aankoopjes!

Geef een reactie

